W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Kole

ul. Stary Rynek 1

62-600 Koło


tel. (+48 63) 272 08 10, (63) 262 75 03
fax (+48 63) 272 29 84
e-mail: um@kolo.pl
www: www.kolo.pl
Skrzynka podawcza ePUAP: /w0s0og9s3w/skrytka

NIP Urząd Miejski w Kole: 666 12 76 481
NIP Gmina Miejska Koło: 666 20 46 949

REGON Urząd Miejski w Kole: 000526920
REGON Gmina Miejska Koło: 311620880

Zapytanie ofertowe - Zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OA.271.2.2020
Zamawiający Gmina Miejska Koło
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia do 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Punkt Obsługi Mieszkańca w godzinach 7.30 – 15.30 w budynku Urzędu Miejskiego w Kole, ul. Stary Rynek 1.
rozstrzygnięcie

Do realizacji zamówienia wybrana została oferta oznaczona Nr 3 przez: CPU ZETO Sp. z o.o., ul. Powst. Wielkopolskich 20, 58-500 Jelenia Góra z ceną brutto: 82.956,61 zł.

Data publikacji ogłoszenia

25-05-2020

Termin składania ofert

02-06-2020

Numer ogłoszenia

31658

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej.

1. Miejscem składania ofert jest Punkt Obsługi Mieszkańca w godzinach 730 – 1530 w budynku Urzędu Miejskiego w Kole, ul. Stary Rynek 1.
2. Termin składania ofert upływa dnia 02 czerwca 2020 roku o godz. 1200.
3. Za termin wniesienia oferty uważa się dzień jej fatycznego złożenia w siedzibie Zamawiającego. 
4. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 02 czerwca 2020 roku o godz. 1230 w Sali Sesyjnej, w budynku Ratusza Miejskiego w Kole przy ul. Stary Rynek 1.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Artur Zwierzyński

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

509 604 998

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do budynku Ratusza Miejskiego w Kole przy ul. Stary Rynek 1 sprzętu komputerowego tj. 40 (czterdziestu) laptopów wraz z oprogramowaniem, o parametrach minimalnych określonych w rozdziale II zapytania ofertowego i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: kolski Miejscowość: 62-600 Koło

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamówienie dotyczy zakupu sprzętu komputerowego – 40 laptopów dla Gminy Miejskiej Koło w ramach Programu Operacyjnego: Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” Działanie 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” dotyczy realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do budynku Ratusza Miejskiego w Kole przy ul. Stary Rynek 1 sprzętu komputerowego tj. 40 (czterdziestu) laptopów wraz z oprogramowaniem, o parametrach minimalnych określonych w rozdziale II zapytania ofertowego i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego, którego treść stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia
Dokumentacja postępowania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.kolo.pl/przetargi/23

Kod CPV

30213000-5

Nazwa kodu CPV

Komputery osobiste

Harmonogram realizacji zamówienia

Wymagany termin realizacji 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Załączniki

Formularz ofertowy
Zapytanie ofertowe

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawcy złożą aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498).
3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl (w ogłoszeniu o wszczęciu postępowania) informacje dotyczące:

1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny zaoferowanej w ofertach.

5. W związku z powyższym Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl (pod ogłoszeniem o wszczęciu postępowania) informacji, o której mowa w ust 4, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.), wzór oświadczenia – załącznik nr 1 do zapytania. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawca może złożyć wraz z ofertą oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej, o którym mowa powyżej, wyłącznie wtedy kiedy zawrze w nim stwierdzenie, „nie należę do żadnej grupy kapitałowej”.

Warunki zmiany umowy

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w niniejszym paragrafie i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym przypadku:

1) Wycofania z sieci dystrybucji lub niedostępności oferowanego sprzętu z innego powodu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego sprzętu pod warunkiem, że spełnia on parametry techniczne w stopniu równym lub wyższym do opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, a Zamawiający wyraził na piśmie zgodę na dokonanie takiej zmiany i zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego ustępu Wykonawca przed dostawą jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające brak możliwości dostarczenia sprzętu wynikającego z oferty Wykonawcy oraz parametry techniczne proponowanego sprzętu zamiennego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz ofertowy
2. Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
3. Dokumenty potwierdzające równoważność jeżeli Wykonawca zaoferuje sprzęt równoważny;
4. Po otwarciu ofert w terminie trzech dni od upublicznienia w bazie konkurencyjności informacji z otwarcia ofert wymagane jest złożenie oświadczeni w zakresie grupy kapitałowej, na formularzu załącznika Nr 1

Zamówienia uzupełniające

brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający nie będzie badał i oceniał wszystkich złożonych ofert tylko ofertę, która zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Po dokonaniu wstępnej oceny ofert, Zamawiający zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena. Waga kryterium – 100%. Oferta najkorzystniejsza otrzyma 100 punktów.
Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

- oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
- wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści i formy z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zapytaniu,
- z treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone w zapytaniu,
- złożone dokumenty są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta przedstawiająca najniższą cenę. Cena (C) zostanie obliczona na podstawie wzoru:

C=(najniższa cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu)/(cena brutto badanej oferty nie podlegającej odrzuceniu)×100

Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 
Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Wykluczenia

1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu, nie wykaże braku podstaw do wykluczenia, który nie złoży wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania tego warunku lub braku podstaw do wykluczenia lub nie złoży wymaganych pełnomocnictw pomimo wezwania do uzupełnienia braków.
2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Gmina Miejska Koło

Adres

Stary Rynek 1
62-600 Koło
wielkopolskie, kolski

Numer telefonu

632720810

Fax

632722984

NIP

6662046949

Numer naboru

POPC.01.01.00-IP.01-00-008/20

Załączniki

Powiadom znajomego