W związku z rozstrzygnięciem otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w okresie od 1 marca 2022 r. do 30 listopada 2022 r. organizacje, którym przyznano dotacje w kwocie niższej niż kwota wnioskowana  proszone są o dostarczenie:

  1. kopii aktualnego wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji/ pobrany samodzielnie wydruk komputerowy aktualnych informacji o podmiocie wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego,
  2. zaktualizowanego planu i harmonogramu działań,
  3. zaktualizowanej kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego,
  4. zaktualizowanego syntetycznego opisu zadania,
  5. danych osobowych przedstawicieli organizacji upoważnionych do reprezentacji: imię i nazwisko oraz numer PESEL,
  6. numeru rachunku bankowego.

Powyższe dokumenty proszę dostarczyć niezwłocznie do siedziby Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Kole, ul. Stary Rynek 1, pokój nr 111.

Burmistrz Miasta Koła
/-/Krzysztof Witkowski                                                                                       

W załączeniu ogłoszenie dotyczące rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert



Załączniki: