OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA KOŁA

dotyczące podjęcia konsultacji w przedmiocie projektu „Programu współpracy Gminy Miejskiej Koło z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025” 

[start]Burmistrz Miasta Koła zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego działających na terenie miasta Koła do przedkładania opinii dotyczących projektu „Programu współpracy Gminy Miejskiej Koło z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025”.[start] [koniec]

Konsultacje odbędą się w terminie od 30 października 2024 r. do 13 listopada  2024 r. i będą polegały na: 

a) zamieszczeniu projektu programu na stronie internetowej www.bip.kolo.pl,

b) zgłaszaniu opinii do wydziału odpowiedzialnego za przeprowadzenie konsultacji (do dnia 8 listopada 2024 r.) za pomocą ankiety zamieszczonej na stronie internetowej www.bip.kolo.pl stanowiącej załącznik do ogłoszenia,

c) analizie opinii przez wydział odpowiedzialny za przeprowadzenie konsultacji,

d) przygotowaniu projektu programu po analizie. 

Propozycje proszę wnosić do dnia 8 listopada 2024 r. w oparciu o projekt „Programu współpracy Gminy Miejskiej Koło z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025” poprzez wypełnienie ankiety na adres: Urząd Miejski w Kole, Wydział Oświaty i Spraw Społecznych, ul. Stary Rynek 1, pok. nr 111 (treść projektu programu i ankieta do zgłaszania opinii znajduje się na stronie internetowej, www.bip.kolo.pl oraz są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kole – Wydział Oświaty i Spraw Społecznych, ul. Stary Rynek 1, pok. nr 111).

Odpowiedzialny za przeprowadzenie konsultacji i koordynację działań jest Wydział Oświaty i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Kole.                                                                                
W przypadku wątpliwości i pytań proszę o kontakt pod numer tel. 63/26 27 552.



Załączniki: