Obwieszczenie IP.6733.20.2024 z dnia 26 listopada 2024 r.
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | IP.6733.20.2024 z dnia 26 listopada 2024 r. |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie warunków zabudowy |
Rodzaj dokumentu | obwieszczenie |
Data ważności ogłoszenia |
BURMISTRZ MIASTA KOŁA
IP.6730.20.2024
Koło, dnia 26.11.2024 r.
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 49, 61 § 4 oraz art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zawiadamiam, że w dniu 23 października 2024 r. zostało wszczęte, na wniosek, postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla zamierzenia inwestycyjnego p.n.:
„budowa zespołu 75 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi”.
Lokalizacja inwestycji:
Koło, ul. Kazimierza Wielkiego
nr ewidencyjny gruntu: działki 3/4, 3/5 oraz w części działek nr 3/3, 16/3, 16/4 i 17/1 ark. mapy 50.
Jednocześnie zawiadamiam, że na podstawie przepisu art. 10 oraz art. 49 oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) działając w oparciu o art. 60 ust. 1, w związku z art. 53 ust. 1c, art. 53 ust. 4 pkt. 2a, 6, 8 oraz pkt. 9 oraz art. 64 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w dniu 26 listopada 2024 r. przesłano projekt decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, celem uzgodnienia, do organów właściwych w sprawie.
W związku z powyższym w każdym stadium postępowania strony mogą zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Kole, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło (pokój nr 107) w godz. od 8.00 do 15.00.
Jednocześnie informuję, że w tym czasie strony mogą składać ewentualne uwagi, wnioski itp.
Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia (art. 49 kpa).
z up. BURMISTRZA Miasta Koła
Z-ca BURMISTRZA
/-/ Monika Ciesielska
POUCZENIE
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia (art. 49 kpa).
W przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w art. 53 ust. 1b ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art.. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572). Przepisu art. 34 § 1 Kodeksu nie stosuje się (art. 53 ust. 1c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Kole jest Burmistrz Miasta Koła z siedzibą: ul. Stary Rynek 1, 62-600 Koło.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Panią Ewę Galińską, z którą można kontaktować się po adresem poczty elektronicznej inspektor@osdidk.pl, telefonicznie pod numerem: 531 641 425 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c (RODO) oraz ustawa z dnia 23 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – w szczególności art. 53.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych może być/będzie projektant sporządzający projekt decyzji na podstawie stosownej umowy oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych.
5. Dane będą przechowywane zgodnie z rzeczowym wykazem akt i przepisami o archiwizacji.
6. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli podstawą ich przetwarzania była zgoda.
7. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, a odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała pozostawieniem sprawy bez rozpoznania.
8. W przypadku żądania informacji o źródle danych (art. 15 ust. 1 lit. g RODO), prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano – art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
9. Przekazane dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. W przypadku zebrania danych nie od osoby której dotyczą, przysługuje prawo informacji o źródle danych, jeśli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby od której dane pozyskano.