W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Kole

ul. Stary Rynek 1

62-600 Koło

 

tel. (+48 63) 272 08 10, (63) 262 75 03
fax (+48 63) 272 29 84
e-mail: um@kolo.pl
www: www.kolo.pl
Skrzynka podawcza ePUAP: /w0s0og9s3w/SkrytkaESP

NIP Urząd Miejski w Kole: 666 12 76 481
NIP Gmina Miejska Koło: 666 20 46 949

REGON Urząd Miejski w Kole: 000526920
REGON Gmina Miejska Koło: 311620880

Stanowisko ds. Kontroli

Dorota Janowska
Stanowisko: Główny Specjalista ds. Kontroli
Kontakt: Urząd Miejski w Kole, ul. Stary Rynek 1, 62-600 Koło, II piętro, pokój nr 209
Telefon: (63) 26 27 573
E-mail: kontrola.um@kolo.pl


Do podstawowych zadań Stanowiska ds. kontroli należy w szczególności:

1) przygotowywanie i przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych miasta w zakresie prowadzonej przez nie gospodarki finansowej,
2) badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym w zakresie dotyczą­cym procesów pobierania i gromadzenia środków publicznych, zaciągania zobowiązań fi­nansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych oraz zwrotu środków pu­blicznych,
3) przygotowywanie i przeprowadzanie kontroli z zakresu wydatkowania udzielonych dota­cji na realizację zadań własnych gminy, podmiotom niezaliczanym do sektora finansów pu­blicznych,
4) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli zawierających opis stanu faktycz­nego, pozwalający na dokonanie oceny oraz stwierdzenie uchybień i nieprawidłowości w świetle obowiązujących jednostkę przepisów prawnych,
5) opracowywanie wystąpień pokontrolnych, jak i planu kontroli na dany rok budżetowy,
6) sporządzanie rocznej informacji z przeprowadzonych kontroli,
7) realizowanie zadań pełnomocnika (koordynatora) do spraw kontroli zarządczej:

- koordynacja i nadzór nad funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Urzędzie w każdym jej obszarze,
- gromadzenie dokumentacji z kontroli zarządczej,
- aktualizowanie dokumentów związanych z kontrolą zarządczą,
- koordynowanie działań związanych z przeprowadzaniem samooceny,
- sporządzanie informacji o wykonaniu planu realizacji zadań i celów za rok poprzedni oraz wniosków z funkcjonowania kontroli zarządczej w terminach i formie określonych w procedurach dotyczących zarządzania ryzykiem;

8) prowadzenie spraw związanych z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 roku.

Powiadom znajomego